info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Múzeumban jártunk szoftverfejlesztőinkkel

szoftverfejlesztő, okj, tanfolyam, grafikus, iskola, képzés, programozó, MKVM, múzeum

Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez

Múzeumban jártunk szoftverfejlesztőinkkel

Hogy kerül egy szoftverfejlesztő egy múzeumba? Legtöbben arra gondolnának, hogy régi számítógépeket nézegetni. De a mi szoftverfejlesztőinkkel egyáltalán nem ez történt.

Persze, mi nem is egy hétköznapi értelemben vett múzeumba látogattunk el, hiszen nem voltak sem ősi leletek vagy kitömött állatok a vitrinekben és a falakon sem ódon festmények lógtak. Ebben a múzeumban cégérek, cégtáblák sokasodtak a látogatók előtt, körülöttük üzletberendezésekkel és a kereskedelmi adminisztráció tárgyi eszközeivel.

Az óbudai Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum ipartörténeti múzeumi feladatokat lát el, kereskedelem-történeti gyűjteménye pedig kiváló kiegészítője a foglalkoztatás- és a szakmai életpálya építés tantárgyaknak.

A látogatás során elsőként interaktív feladatokkal gazdagított előadást hallgatunk a reklám pszichológiájáról, működési mechanizmusairól, illetve a reklámfajták történetéről.

A reklámtörténeti foglalkozás során a résztvevők megismerkedhettek a reklám, a reklámozás és az eladás művészetével, annak korabeli technikájával, pozitív és negatív példáival. Választ kereshettek olyan kérdésekre, mi lehetett az első reklám, melyek voltak az első reklámhordozók, kik- és milyen fogásokat alkalmaztak a múltban, s hogyan kell ezt csinálni napjainkban.

A programot követően körbejártuk a múzeumot, majd teljes létszámunkkal bevettük a foglalkoztató termeket, ahol már előkerültek a laptopok is, és belekezdtünk az augusztusi projekt hetek kapcsán megvalósításra kerülő egyik projektünk szoftvertervezésébe.

További cikkek szoftverfejlesztő OKJ képzésről


Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez