info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

Kapd el a Rabolót!

rabló, html, javascript, játék, facebook, illustrator, web, tanfolyam, oktatás

Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez

Kapd el a Rabolót!

A gőzös-gázos kerek erdő mélyén éldegélt Conq Urencia, Lopávia hercegkisasszonya, aki egy szép napon szemet vetett a Top School Oktató Központ tananyagára.

Az egyébként lustácska-butácska hercegkisasszony ezúttal sem volt rest, ízibe ki is hirdette háza táján: nagy jutalom üti annak a markát, aki a leggyorsabban teljesíti szíve vágyát, és a legügyesebben rabolja el a kiszemelt tananyagokat! Meghallotta ezt a kerek erdő szegletében élő sebhelyes arcú Raboló, s menten jelentkezett is a tolvajlásra!

Sebhelyes arcú Raboló nem sokat teketóriázott terve finomítgatásával, már aznap éjjel neki is látott, hogy ellopja a tananyagokat a Top School Oktató Központból, mit sem törődve azzal, hogy szegény kisdiákoknak másnap nem lesz miből tanulniuk!
Mivel már nem ez volt az első eset, hogy egyik-másik hercegség a Top School Oktató Központból próbálta beszerezni magának az oktatási anyagát, a Top School résen volt és a talpraesett Top School Ninja segítségével felkészülten várt a Rabolóra!

A virtuális világ, amelyben Top School Ninja összecsap a támadó Rabolóval egy HTML 5 és JavaScript alapú játék, amely része annak az informatika tananyagnak, amelyet a programozó képzéseken és webfejlesztő tanfolyamokon használ a Top School Oktató Központ.

A játék az éj leple alatt játszódik… a Raboló nesztelenül érkezik hőlégballonjában csücsülve azzal a sötét szándékkal, hogy elrabolja a Top School Oktató Központ laptopokon tárolt tananyagait.
A Ninja feladata visszaszerezni a laptopokat a Rabolótól és visszajuttatni azokat az iskolába úgy, hogy ne sérüljenek meg!
Minden meghiúsított lopási kísérletért összesen 30 pontot kaphat a játékos, a következők szerint:

  • 10 pont jár azért, ha a játékos rákattint a menekülő Rabolóra, aki ettől megijed :) és elengedi a laptopot
  • Újabb 10 pontot kap a játékos azért, ha sikerül elkapnia a zuhanó laptopot
  • Végül azért is 10 pont jár, ha a Ninjával beviteti a laptopot a játékos a Top School Oktató Központ ajtaján

A játékos akkor veszít, ha Raboló megszerezte az iskola összes tananyagát!

A Top School Ninja irányításához kattints az iskola előtti a zöld mezőre. Vigyázz, mert a Raboló elég ügyes, gyorsan ellophatja az összes tanfolyami anyagot, és akkor holnap nem lesz miből tanulnia a Top School Oktató Központ tanulóinak!

Játékot itt tudod kipróbálni

https://www.facebook.com/topschool.hu/app_187476388111812

Hasonló játék készítéséhez szükséges ismeretek:

  • A grafikák elkészítéséhez Illustrator vektoros rajzprogram vagy CorelDraw használható. Persze nem árt, ha az ember valamennyire ért a Photoshophoz is, de az ebben a munkában az a szoftver nem volt domináns.
  • Az animációk elkészítéséhez Flash programot használtunk
  • Az interakciókhoz és a vezérlés elkészítéséhez természetesen szükséges a programozási alapismeretek megléte és a JavaScript és a HTML nyelv ismerete
  • S persze jól jön egy jó ötlet is…

Ötleteket csak korlátozott számban tudunk adni, de minden mást megtanulhatsz a Top School tanfolyamain!

Tanfolyamok:


Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez