Ebben az egyszerű tutorialban megtanulunk szőrös karácsonyi állatkát készíteni vektoros rajzprogramban.
1. Hozzunk létre egy új dokumentumot az alábbi képen látható beállításokkal!
2. Válasszuk ki a Star Tool-t
3. Kattintsunk egyet a bal egérgombbal a vászonra és adjuk meg a létrehozandó csillag értékeit az alábbi képen látható módon.
4. Nyissuk meg a Gradient Panelt.
5. Adjunk a csillagnak egy Radiál színátmenetet a képen látható módon. Színben lehetnek eltérések, de a közepe legyen a legsötétebb és legyen fehér a legkülső szín. (Körvonala ne legyen!)
6. Nyissuk meg a Round Corners effektet.
7. Görbítsük le a csillag csomópontjait.
8. Véglegesítsük a Round Corner effektet az objektumon az Expand Appearance opció segítségével.
9. Helyezzük vágólapra a csillagot.
10. Illesszük be a csillag másolatát.
11. Jelöljük ki a másolatot és csökkentsük le a méretét az alábbi képen látható módon.
12. Nyissuk meg a Blend Options panelt.
13. Adjuk meg az alábbi képen látható értékeket.
14. Jelöljük ki mindkét csillag objektumunkat és kattintsunk a Blend - Make opcióra.
15. Nyissuk meg a pucker and Bloat panelt.
16. határozzuk meg a Pucker and Bloat értéket -17%-ra.
19. Nyissuk meg a ROughen panelt.
20. Az alábbi képen látható módon határozzuk meg A Roughen panel beállításait. Ezen értékek hatására egy szőrös hatást kap az objektum.
21. A Selection Tool segítségével kattintsunk duplán az objektumra a bal egérgomb segítségével. Ennek hatására Izolációs módba léptünk. Jelöljük ki az objektum közepén található legkisebb objektumunkat. Mozgassuk felfelé az alábbi képhez hasonló módon. Miután elkészültünk, lépjünk ki az Izolációs módból (Dupla balegérgomb kattintás egy üres területre).
22. Elkészült az objektum. Az alábbi képet referenciaként használva, készítsünk szemet az állatkának az Elipse Tool segítségével. Önállóan készítsük el az állat további testrészeit.