info@topschool.hu
+36 70 361 71 38

20 kreatív National Geographic reklám

designer, reklám, grafikus, grafika, web, national, geographic

Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez

20 kreatív National Geographic reklám

Tanulj a legjobbaktól! Nézd meg, hogyan kell olyan reklámot készíteni, amely biztosan megragadja a figyelmet és megmarad a fogyasztóban!

Olyan kreatív reklámokkal ismertetünk meg, amelyek egyaránt inspirálhatnak leendő és már gyakorló designereket, grafikusokat.

Ne feledd! A jó reklámnak a következőkre kell válaszolnia:

  • Van-e kapcsolat az üzenet és az eladási felhívás között?
  • Meggyőző-e a reklám?
  • Hagy emlékezetes képet?
  • Elég figyelemfelkeltő?
  • Egyértelmű, mit ajánl?
  • Ráveszi a fogyasztót, hogy értelmezze a reklámot?
  • Előrelendíti a fogyasztót a termékhez kapcsolódó kedvező döntés irányába?

„Built for kill – Now on National Geographic Channel” (cápák életét bemutató természetfilm reklámozása) Rendkívül meggyőző – a busz kinyíló ajtaja egyúttal a cápa tágra nyíló szája. A termék keresésére ösztönző és egyúttal nehezen felejthető kép - mind buszra felszállók, mind pedig a reklámra közelebbről vagy távolabbról rápillantó, közlekedésben résztvevő számára.



A képek tematikája, az ábrázolt természeti közeg, valamint a rendezői szék közegbe helyezése akkor is meggyőző erejű, ha a képeken nyilvánvalóan abszurd szituációk láthatóak.

Az ujjlenyomat grafikájának és az abból kialakított, bűnözők által azonosításuk elkerülésére használt stilizált maszk alkalmazása garantáltan emlékezetes képet hagy a fogyasztóban, a figyelemkeltő szöveg pedig arra ösztönzi, hogy megnézze az adott műsort.

A képen látható termék egy, a Föld Napján tartott sajtótájékoztató média részére összeállított sajtóanyag, Press Kit része. Az ajándékba adott víz szerepe felhívni a figyelmet arra, hogy a víz drága, bizonyos országokban nincs elég belőle, luxus cikk. A sajtótájékoztatón hallottak, vagy a doboz szövegének elolvasása után értelmezhető az ajánlat és maga a cél





„Mit jelent elkészíteni ezt a fotót? Állj itt egy kamerával 3 évig.” Igen, szuggesztív és különösen szövegezésében ötletes reklám, amely szembesíti a fogyasztót azzal, hogy egy nagyszerű természetfotó elkészítése nem csupán exponálás, hanem sok-sok idő, kitartásé, energia, stb. kérdése

„Ez a hónap lefoglalva a bio-üzemanyag számára” a gerilla marketing tipikus példája, nagyon hatékony és olcsó reklámozási módszer



National Geographic Chanel spanyol nyelvű változatának utcai reklámja Az üzenet, amely szerint a National Geographic Chanel saját látószögével mutatja be az élet minden területét, kellően figyelemfelkeltő, eléri a fogyasztót

„Fedezd fel a szokásokat – tabu kultúrák – életstílusok a komfort zónákon túl” Már a kép is kíváncsivá teszi a fogyasztót, a reklám szövegezése pedig végképp arra csábítja, hogy megismerkedjen azokkal a bizonyos tabukkal, nézze meg a műsort

„Csernobil. Következmények és tanulságok. „ A grafika rendkívül ötletes, a jellegzetes orosz jelkép természetestől eltérő sokszorozódása, és a figurák szokványostól eltérő arckifejezése kellően meggyőző erővel érzékelteti a műsor témáját, a fogyasztót kifejezetten kíváncsivá teszi a műsor iránt.





"Mutasd magad a legjobbnak, hirdess a National Geopraphic Channel-en" Grandiózus fotóválasztás a különlegesség érzékeltetéséhez, annak eléréshez, hogy a fogyasztó valamilyen módon részes akarjon lenni

Take them there” - A National Geographic Chanel gyermekeknek szóló (Kids) műsora

Take them there” - A National Geographic Chanel gyermekeknek szóló (Kids) műsora

„Te is ott” – legtöbb National Geographic reklámnak ez a legfontosabb üzenete.

Tudj meg többet:
http://www.nationalgeographic.com
http://www.geographic.hu



Vissza design, grafika és webdesign cikkekhez